• Grote voorraad, snel geleverd
    Grote voorraad, snel geleverd Eigen transport en flexibel
  • Komo certificering
    Komo certificering Het bewijs van kwaliteit
  • Deskunding advies
    Deskunding advies Technische helpdesk
  • Compleet dakpakket
    Compleet dakpakket Alles in 1 pakket bestellen

Bezorging en levertijd

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij leveren orders met eigen transport naar de opgegeven locatie. Onze chauffeurs rijden elke dag routes, de levertijd is afhankelijk van de routes die die week ingepland staan. De planning neemt voor aflevering contact op zodat u op de hoogte bent van de afleverdatum. Vooraf wordt u door één van onze chauffeurs gebeld zodat u op de hoogte bent van de het tijdstip van levering en kan er worden overlegd waar de bestelling neergezet kan worden. Lees hier alles over ons eigen transport.

Wat zijn de transportkosten van mijn order?

Bestellingen boven de €750,- exclusief BTW worden gratis verzonden.

Voor bestellingen onder de €750,- gelden de volgende transportkosten:

  • Route zending: €30,- exclusief BTW.
  • Minipallets met Transmission: €30,- exclusief BTW.
  • Klein pakket PostNL: €12,40 exclusief BTW.

Wat is de levertijd van RedFox® EPDM-folie?

Grote pakketten RedFox® EPDM-folie worden door ons verzonden met een externe vervoerder, doorgaans heeft u deze pakketten binnen 1-3 werkdagen in huis. Kleinere pakketten RedFox® EPDM-folie worden door onze eigen bezorgdienst afgeleverd met een levertijd van 2-5 werkdagen.

Wat is de levertijd van dakpakketten?

Dakpakketten, bijvoorbeeld voor dakoverkappingen, hebben een levertijd van 5-10 werkdagen.

Wat is de levertijd van PVC-buizen, profielen en lange lengtes?

Onze PVC-buizen, profielen en lange lengtes hebben een levertijd van 3-7 werkdagen.

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Wij verzoeken u vriendelijk om aanwezig te zijn bij het moment van leveren, zodat onze chauffeurs uw order op een bereikbare en veilige plaats neer kunnen zetten. De chauffeur kan u helaas niet helpen om de bestelling naar binnen te tillen. Daarnaast zijn wij niet aansprakelijk voor mogelijke schade ten gevolge van de weersomstandigheden als u niet aanwezig bent tijdens het moment van bezorgen.

Als u niet aanwezig bent op het moment van leveren, zal onze chauffeur uw bestelling zo veilig mogelijk neerzetten in overleg met u mits u telefonisch bereikbaar bent.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven, wat nu?

U kunt tot de dag voor levering tot 14:00 wijzigingen doorgeven aan onze klantenservice. Zo kunt u het afleveradres wijzigen. Let wel op; het kan voorkomen dat de afleverdatum hierdoor verandert en dat er kosten berekent worden. Dit is afhankelijk van de planning van de routes.

Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden en in België?

Ja zeker! Ons eigen vervoer levert in geheel Nederland en België, dus ook op de Waddeneilanden. De kosten kunnen afwijken, dus neem vooraf even contact op met onze klantenservice.

Menu