• Grote voorraad, snel geleverd
    Grote voorraad, snel geleverd Eigen transport en flexibel
  • Komo certificering
    Komo certificering Het bewijs van kwaliteit
  • Deskunding advies
    Deskunding advies Technische helpdesk
  • Compleet dakpakket
    Compleet dakpakket Alles in 1 pakket bestellen

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Bent u niet tevreden met de producten die u heeft ontvangen? U heeft als klant de mogelijkheid binnen 14 dagen na aankoop het product -mits ongeschonden en zonder stukken- te retourneren. Deze producten retourneert u op eigen kosten.

Wanneer een product niet voldoet aan uw wensen, vragen wij of u eerst met ons contact op wilt nemen. Wanneer u ons vertelt waarom u uw producten retour wilt sturen, dan kijken we samen wat er mogelijk is. Als u ons hiervan niet op de hoogte brengt, kunnen wij uw retour helaas niet aannemen. Mocht het product beschadigd binnenkomen, worden de kosten hiervan op u verhaald.

Zodra wij de producten in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Volgens de wet Koop op Afstand heeft u geen bedenktijd bij producten die u speciaal laat maken. In principe betekent dit dat door onsop maat gemaakte producten niet retour gestuurd kunnen worden, zoals onze RedFox® EPDM. Echter, neemt u altijd contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen wat er mogelijk is. Wij helpen u immers graag.

Producten, die retour gestuurd worden, kunnen naar het volgende adres worden gestuurd:

RedFox® EPDM B.V.
Veensesteeg 8
4264 KG VEEN

+31(0)416 750 255

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We betalen u terug via dezelfde betaalmethode waarmee u heeft betaald. Heeft u contant betaald in onze winkel? In dit geval betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Een bedrag boven de €50 storten we terug op uw rekening.

Heeft u een artikel geretourneerd? Wij streven ernaar alles zo snel mogelijk af te handelen en u binnen 14 werkdagen terug te betalen. Na 14 werkdagen nog niks ontvangen? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Onze excuses voor het ongemak, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer u even met de klantenservice contact opneemt, lossen we dit graag voor u op.

Menu